niedziela, 10 stycznia 2021

może być fajnie

 Jest tam przecudnie . Ciepło cały rok . Byliśmy całą rodziną przez miesiąc. Naprawdę można tam dobrze wypocząć, uwierzcie . Warto też pokosztować innej kuchni. My np. zajadaliśmy sie krabami i w ogóle owocami morza.Pomimo tego że jestem wbrew dopiekaniu w sieci, to jednak cynizm wypowiedzi jest na tyle mocny, że mnie przełamało.

Więc się spytam, hmn, ..., jak mam rozumieć, że w panią "wlał" odrobinę otuchy, oraz co na to mąż? Może kąśliwe, ale nie mogłem się powstrzymaćDroga pani z czego i kogo się paniusia śmieje. Z ludzi, którzy fundują waszej wysokości takie wczasy. jesteś tam to bądź szczęśliwa bo miliony kobiet (które dużo bardziej zasługują aby cieszyć się takimi wyjazdami) musi przestrzegać tych zakazów. Skąd u takich osób przekonanie, że mogą się wypowiadać na każdy temat.Ile w tych zamożnych, próżnych ludziach pretensji do życia! Pławią się w luksusach i ciągle nieszczęśliwi! Weźcie się w końcu do prawdziwej pracy, pracy w rzeczywistym życiu by dać od siebie coś dla ludzi potrzebujących, chorych i zobaczycie co jest naprawdę ważne. Wasze próżniacze życie sprawia, że budzicie wielki niesmak. Ktoś mi może wyjaśni. W marcu 2020 gdy liczba ogólna zakażonych była mniejsza niż dziś liczba dziennych zgonów robiliśmy wielka akcje ściągania turystów z zagranicy. Potem zamknęliśmy gospodarkę i wszelkiej maści celebryci płakali ze na chleb nie maja. Dziś gdy zapowiadają 3 fale COVID owi celebryci raczą nas fotkami z Zanzibaru Meksyku czy Dubaju. U nas hotele zamknięte. To jest ta epidemia czy jej nie ma? Broń mnie Boże ja im tego Meksyku nie zazdroszczę ale chciałbym na steka do knajpy chociaż moc iść. a na portalach wypisują ,że nie mają za co żyć , jacy to zakłamani i nie wiarygodni ludzie , nie uwierzę już żadnemu , a potem żebrzą na leczenie i narzekają na niską emeryturę , a dziś się wyśmiewają z innychNiestety, ona ma rację. Polska to mentalny grajdół. Ale mimo wszystko jestem tu u siebie. Można żyć nie zaglądając innym w gary i pod kołdrę, mieć własne zainteresowania, uprawiać pasje. Życie mamy tylko jedno i lepiej spędzić je w ten sposób niż zalegać przed telewizorem z sześciopakiem i narzekać na ciężkie życie, albo na forach wylewać hejt na kogoś, komu się w życiu powiodło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz